Prodejny PONT oslavily 30 let na trhu
- GSA Marketingový outsorsor
- 12. 9.
- Minut čtení: 1
Naše dceřiná společnost JPServis, a.s. si v letošním roce připomíná významné jubileum – 30 let od svého založení.

První prodejna PONT byla otevřena v roce 1995 na Masarykově nádraží v Praze. Od té doby se společnost výrazně rozrostla a dnes provozuje celkem pět značek: PONT to go, Minit, Momento Café, Bio Point a Bistro Point. Tyto koncepty se zaměřují především na vlaková nádraží a zdravotnická zařízení, kde denně obslouží desetitisíce zákazníků. Celkově tak JPServis ročně poskytne služby více než 9 milionům lidí.
Za tři desetiletí existence se JPServis stal významným hráčem na českém retailovém trhu a je příkladem úspěšného spojení tradice s moderními trendy.
Jsme hrdí, že je součástí JLV Group, a těšíme se na další společné úspěchy.
Podľa môjho názoru zahraničné stávkové kancelárie s bonusmi poskytujú oveľa intenzívnejší zážitok zo sledovania zápasov. Kurzy sú vyššie, bonusy atraktívne a výber športov naozaj široký. Používal som rôzne platformy, vždy však s licenciou a šifrovaním, aby som mal istotu bezpečia. Nevýhodou býva občasné čakanie na výber peňazí alebo absencia telefonickej podpory, ale pre mňa osobne tieto veci nie sú problém, pretože výhody výrazne prevyšujú.