Nový design i kvalita služeb, takové budou prodejny „PONT to go“, první funguje v Havlíčkově Brodu

15.08.2018

Zákazníci obchodů PONT, které na nádražích, v nemocnicích a na jiných frekventovaných místech provozuje společnost JPServis, se mohou těšit na zásadní změnu. Po dvaceti letech dojde k jejich kompletní modernizaci a redesignu. První provozovna podle nového konceptu byla otevřena na vlakovém nádraží v Havlíčkově Brodu. "Postupně bychom rádi kompletně revitalizovali všechny naše prodejny a budeme samozřejmě otevírat i úplně nové," vysvětluje Ing. Marek Cagášek, ředitel JPServis, a.s., a doplňuje: "Obchod v Havlíčkově Brodu je první, který jsme vybudovali v duchu nového konceptu PONT to go, a právě na něm si za plného provozu ověříme funkční řešení i design z dílny studia Brádka design. 

Druhou provozovnu v nové podobě pak začnou ještě letos zákazníci využívat na hlavním nádraží v Hradci Králové. Následovat bude další na Masarykově nádraží v Praze. Ta bude naší výkladní skříní. Pak chceme pokračovat v ostatních lokalitách." PONTY jsou dlouhodobě leaderem na trhu v oblasti tzv. convenience stores a zákazníkům nabízejí rychlý nákup potravin, ale také drogerie a dalšího zboží. Tomu odpovídá jejich umístění ve frekventovaných dopravních uzlech.

Nový koncept PONT to go ale navíc počítá také s prodejním pultem Minit s pekárnou, s prodejem čerstvých lahůdek a rychlého občerstvení, s vinotékou nebo stylovou částí s bistro stolky a automaty na kávu. Samozřejmostí jsou i služby jako terminál Sazky a prodej jízdenek na MHD. "Celkové řešení prodejen PONT to go má zákazníky zlákat nejen k rychlému nákupu při cestě z práce nebo při čekání na vlak či autobus. Chceme, aby se u nás zdrželi a vrátili se zase příště. Aby se zkrátka naše obchody staly užitečnou a příjemnou součástí jejich dnů," uzavírá Marek Cagášek.

Fotografie v plném rozlišení: https://myalbum.com/album/TndmALMskf8R

Kontakt na marketing společnosti:

  • Pavel Vaníček
  • E-mail: pavel.vanicek@jpservis.com
  • Telefon: +420 774 904 002